1 mars 2010

Men oj....

vad dagarna går fort. Redan mars månad.
Februari har innehållit bla sovrumrenovering och fjällsemester.
Helgen som var nu så var vi torsdag tom söndag i stugan i sälen med familjen Howe. Det var jätte mysigt. Och massor med snö kom det oxå.
Andreas och Martin fick i hop ca 16 mil på skoter så dom var rätt nöjda.
Jag och Erika var på Lammet & Grisen i lördags och åt och drack gott. Felicia och Gustav dom åkte bobb och tefat.
Gustav blev tokigit förtjust i skotern medas Felicia gärna tittade på istället för att åka skoter :-) Nu är det sportlov här uppe men det dröjer några år till innan det blir aktuellt för oss. Sovrummet hoppas vi blir helt inrett och klart till helgen.
Jag håller fortfarande i Power Plate träningen. Har dock haft 2 veckors ofrivilligt uppehåll pga förkylning, men nu är jag på g igen. Sen så ska jag spela lite volleyboll igen då Säter har tagit sig till div 1 kval och önskar min hjälp där, ska bli så himla roligt.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar