30 apr. 2012

Sköna Maj välkommen....

... Och hej då alla förkylningar hoppas jag.

Jag och barnen har varit hos deras mormor och morfar och myst och firat Valborg i Brovallsgården i karlbo. Bror med familj var oxå med. Enda nackdelen med att vi bor där vi bor är avståndet till familjen.
Imorgon bär det av hemåt igen.

Vi får se hur det blir med Felicia och dagis denna vecka, tydligen så går det vattkoppor nu. Tyvärr så är det har föräldrar som inte respekterar direktiven med att hålla sina barn hemma en till två dagar extra vid sjukdom så jag tror tyvärr inte att vi törs låta Felicia gå till sitt älskade dagis, för vattkoppor är det sista William behöver ha just nu :(

På onsdag hoppas jag kunna dela med mig av en sak här i bloggen.

Nu lite bilder på min älskade familj.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar