28 mars 2012

Vår och inrednings suget faller på

Ja då var vi äntligen friska allihopa igen. Men nu börjar en ny plåga, allergier. Ska bli intressant å se hur lilla William klarar sig.
Felicia och jag har så smått börjat påskpynta lite. Så nu är utegrupperna klara och påskriset på fjädrat :)












I söndags var en härlig dag först och främst så vill vi gratulera Jonas Kandell till en mycket bra genomförd domar insats på SM- finalen i bandy.
Sen så var jag och barnen på kalas för lilla Viktor Lööf, eller ja han är inte så liten längre han fyller nämligen 2 år idag, hurra hurra hurra :)
Igår fick Felicia äntligen gå till frisören igen. Hon är alltid lika duktig och så stolt efteråt.
Idag var det min tur. Som vanligt lika nöjd efter Lisas jobb på Hos frisören inne i Leksand.








Jag har fått ett så otroligt sug på att inreda men det är ingen ide att göra för mkt om våra planer slår in.
Sen så vill jag köpa en ny barnvagn NU. Är så less på dessa fasta hjul, hur kan man välja det frivilligt. Brorsan vi är otroligt tacksamma att vi fått låna emmaljungan, tyvärr det enda alternativet när man släpar på syrgastuber.
Men nu släpper BRIO äntligen större vinterhjul till BRIO Go. Så nu hoppas jag att det blir en sådan inom en snar framtid.




Första cykel turen, imorgon blir det investering av en cykel med pedaler.




Får bli löplina i taket snart då William har kommit på ur roligt det är att förflytta sig via rullning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar