9 maj 2011

Rekord med råge :-)

Imorgon kl 10:00 har William legat i Nava CPAP i 7 dagar. Snacka om att slå rekordet från sist då blev det 7 timmar. Så nu säger läkarna att nu är det slut med intuberingar :-)

Nästa mål som skall nås är att Nava Nivån skall ner till 0,5-0,6 då blir det "vanlig" CPAP (utan backup stöd), idag sänktes nivån till 0,9.
Läkarna ville ha ett samtal med mig om vad som gäller för att vi ska få komma till Falun och hur planen för det lyder. Vågar inte ens hoppas eller tro på att det ska vara dags att komma till Falun ännu. Snacka om att känna sig kluven, jag kommer att sakna hela personal styrkan här nere dom är så underbara. Samtidigt så vill jag ju givetvis hem oxå till min övriga familj.

Vädret här nere har idag varit helt underbart. Sen fick jag härligt besök av Marie. tack för massagen den satt fint :-)

Idag har Andreas och Felicia monterat hennes nya säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar