19 juni 2010

En vecka som avslutas med sorg och glädje

Denna vecka har jag varit själv med Felicia tisdag tom torsdag. Andreas har varit i Sälen och jobbat. Det har varit mycket gnäll och minst lika mycket mys. Bara och inse, jag och Felicia är alldeles för lika :-)
Tyvärr så hade väl Andreas hemkomst blivit mycket trevligar om det inte var för det där telefonsamtalet som kom på kvällen. Min morbror Agne hade gått bort knall och fall. Vi kommer att sakna dig, vem ska nu driva Krylbos intressen och vem ska nu se till att alla tåg dagar firas?
Är förmodligen i chock än har liksom inte riktigt förstått vad som hänt.

Fredagen hade både jag och Andreas tagit ledigt för vi skulle till IKEA och beställa kök. Och det var såå skönt att vi hade den utflykten. Så nu har vi beställt kök som kommer i början av Juli :-)
Jag och Fleicia har varit lite hängiga under dagen idag. Vet ej om det är förkylning som är på G.

Men vad gör väl det då vi har upplevt (troligen för enda gången i mitt liv) ett svenskt kronprinsess bröllop. Bara att inse hur blödig man har blivit efter att man gift sig själv samt fått barn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar